Nadat de afhandelaren en verschillende andere expediteurs en truckers hun al voor zijn gegaan hebben ook Rotra en BBV de Best Effort getekend.

BBV Logistics Support
Kelly Bunsee: “Na bijna 30 jaar in de luchtvracht branche op Schiphol te opereren, en ons altijd bekommert om het welzijn van de luchtvracht industrie en de daarbij behorende vracht afhandeling, zijn wij bijzonder goed gestemd dat er nu eindelijk een “verdrag ” komt waar de hele keten in de luchtvracht zich aan wil committeren om de uitwisseling van de informatie voorziening en de jaren lange wachttijd problematiek bij de afhandelaren aan te pakken en op te lossen. Wij danken in het bijzonder de ACN en Cargonaut en alle deelnemers die hebben bijgedragen en het mogelijk maken van deze Best Effort overeenkomst in het smart cargo mainport program.”

Rotra Air & Ocean B.V.
Quinten Vlug: “Aanleveren is een grote zorg voor ons qua tijd wat het in beslag neemt, en dan vooral de wachturen. Dit willen wij zo veel mogelijk kunnen uitsluiten. Als we dit dan op deze digitale manier kunnen doen, en daar mee ook nog eens de community vooruit kunnen helpen, dan heeft dit alleen maar voordelen voor een ieder.”

Kelly Bunsee tekent de Best Effort verklaring voor BBV Logistics Support

Melkon Migdesyan tekent de Best Effort verklaring voor Rotra Air & Ocean B.V.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De afhandelaren op Amsterdam Airport Schiphol gaan vanaf januari 2021 werken met het digitaal vooraanmelden van lokale exportvracht. Doel van de digitalisering is het proces van aanvoer, administratief verwerken en lossen en laden van exportgoederen op de luchthaven efficiënter, duurzamer, veiliger en betrouwbaarder in te richten.

Klik hier voor meer informatie

Wilt u ook aan de slag? Of heeft u een opfriscursus nodig? Neem dan contact op met ons of Cargonaut en wij helpen u (weer) op weg.